niedziela, 2 września 2012

Lift Anuszki wg Mapki MOJO

Witam, dziś mam karteczkę według Mapki MOJO MONDAY 256


W ZESZŁYM TYGODNIU NIE ZDĄŻYŁAM DO NICH... TYM RAZEM SIĘ UDAŁO:)

zrobiła ją prawie na okrągło a moją inspiracją były 


oraz  śliczna karteczka ANUSZKI, której lift dziewczyny zaproponowały na Diabelskim Młynie 
-POLECIAŁA

oto karteczka Anuszki


a poniżej już moja karteczka...:)





nie wyszła tak jak chciałam, ale cóż - trening podobno czyni mistrza... :) 
elementy poza motylkiem cięte ręcznie z braku wykrojników (JESZCZE) 
... więc wybaczcie mi że nie jest idealnie równo... 

buziaki i wpadne jeszcze wieczorkiem:)




2 komentarze:

  1. wow, this is gorgeous....so glad you played along with us at Mojo Monday!

    enjoy *~*

    OdpowiedzUsuń
  2. udalo ci sie zalapac w dwoch wyzwaniach , ta mapka to jakby pod ta kartke Anuszki zrobiona :) bardzo ladnie ci wyszedl lift i mapokowanie:)
    dzieki za zabawe w DM :*

    OdpowiedzUsuń