środa, 10 lipca 2013

Recyklingowo, niescrapowo i z połyskiem... czyli moje wyzwanie na Craft Szafie.

Dobry wieczór:) 
Nie było mnie kilka dni, ale juz jestem:)
 odpoczęłam nieco i wracam z nowymi pomysłami...
 żadnego szału raczej nie będzie, ale mam dziś coś niescrapowego do pokazania... 

Otóż na Craft Szafie w czasie mojego przykrótkiego urlopowania ukazało się moje wyzwanie:) 
Tym razem zapraszam wspólnie z naszym DT do wykonania czegoś bez użycia papieru scrapowego. 
Nie może to być kartka, album, żurnal itd, ale może to być cokolwiek niescrapowego co przyjdzie wam do głowy, łącznie z biżuterią, masą solną, modeliną, ciuchami przerobionymi lub uszytymi od podstaw i co wam jeszcze ciekawszego wpadnie do głowy... 
dodatkowym wymogiem jest użycie czegoś z odzysku oraz czegoś metalowego albo błyszczącego (lub obu jednocześnie jeśli macie taką ochotę) 

Ja wykonałam ze swojej koszulki 
( którą kupiłam chyba jakieś 2 lata temu, juz wtedy w ciucholandzie :P ), resztki muliny i cekinów... 
opasko-naszyjnik czy jak kto miałby ochotę to nazwać:):):).

Z przeznaczeniem dla mojej córki, która notorycznie psuje mi koncepcję co do jej ozdób na głowie, ściągając co rusz wszystko co jej założę, łącznie ze spinkami i gumkami... 
W związku z tym, jesli udałoby mi się ją namówic na ponoszenie tego do czasu aż uchwycę to na zdjęciu, pochwale się:):) a puki co pocieszam się zdjęciami poglądowymi...



...pocięte paski koszulki powyciągalam jak na zamotkę, poplątałam, splotłam coś z tego w warkoczyk, 
dodałam turkusowe cekiny i mulinę. 
Kwiatek bardzo prosty- szeroki pasek koszulki z połowy obwodu poskładałam na kilka części, docięłam przy jednym brzegu coś na kształt płatków, przy drugim brzegu przeszyłam fastryga, ściągnęłam i jest. 
Za środek posłużył pozwijany kawałęczek tej samej koszulki, obciągnięty i przeszyty pozostałym ścinkiem. Tak oto koszulka dostała już swoją 3 szansę... 
teraz czas sprawdzić czy moja córka też ja jej da :):)


Nie zapomnijcie sprawdzić, jak poradziło sobie nasze DT  z tym wyzwaniem


tam czeka na was nagroda niespodzianka i rabat na zakupy!!

dobrej nocy i do jutra:)

3 komentarze: