niedziela, 1 września 2013

Drobny prezencik imieninowy...

Witam, jak pisałam wczoraj, tak jestem:)

Moja babcia ma dziś Imieniny. W związku z tym, że lubi czekoladę i ptasie mleczko... a ja nieciepię dawać słodyczy w prezencie... :P dostała czekoladę, bo jest jej mniej:)

wiem, trochę wredna jestem, ale tak już mam i nie lubię łamać swoich zasad:)

czekoladka zapakowana została oczywiście w papier scrapowy:):)

Nie można tego chyba nawet nazwać czekokartką, bo w środku znalazło się miejsce tylko na jedno zdanie, ale napewno jest jakimś tam skromnym opakowankiem... 




Pomocny okazał się papier Rapakivi, dziurkacz od DpCraftu, Gożdzik i sznureczek od Lemoncraftu, oraz tekturka niewiadomego mi pochodzenia, ponieważ kupiłam go na bazarku:) 

jest to chyba najskromniejsza "praca" jaką kiedykolwiek zrobiłam... ale swój urok ma... 

3 komentarze:

  1. świetnie wygląda :)
    Zapraszam do mojego candy na blogu:
    http://beatka2041.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło świetnie ! :) za tak pięknie opakowaną czekoladę babcia na pewno wybaczyła brak ptasiego mleczka :)

    OdpowiedzUsuń