piątek, 15 listopada 2013

Nieoczekiwany powrót jesieni :)

Dobry wieczór, bardz sie Cieszę, że podobaja sie Wam moje Kartki świąteczne:)
Dziś jednak, nieoczekiwanie nawet dla mnie samej, karteczka jesienna. Z okazji urodzin.
Wszystko za sprawą jesiennego wyzwania, na które natknęłam się wczoraj, 
dość przypadkowo na Piątku 13:)


oraz całkiem fajnej mapki od Craftfun


;) no dobra, zinterpretowałam ją troszkę "po swojemu" , ale mam nadzieje, że mniej więcej widać układ :)



Wykorzystalam papiery Piatku 13 i Rapakivi, oraz zielony skrawek z jakiegoś bloczka, ale niestety nie pamietam juz co to było... :(
Stempelki potraktowane embossingiem na gorąco, tusz Tsukineko i Distress, puder Ranger, ćwiek Craftmanii, kawałek tiulu i siatki sznurkowej:) perełki w płynie i wycinanka z wymianki:)

dobrej nocy kochani:)


4 komentarze: