wtorek, 31 lipca 2012

KOTY... koty są.... miłe


"– Chciałem powiedzieć (...) że na tym świecie jest chyba coś, dla czego warto żyć. Śmierć zastanowił się przez chwilę. KOTY, stwierdził w końcu. KOTY SĄ MIŁE.” 

- Terry Pratchett (z książki Czarodzicielstwo) 

ten cytat rozpoczyna wyzwanie na kreatywnym polu do którego jak zwykle na ostatnią chwilę i ja dołączam... nic specjalnego nie wyszło ale cóż... tak to jest jak się zabiera do wszystkiego w ostatnim momencie.... oddałam kartkę również na skrapujące polki, gdzie wyzwanie kartkowe jest tym razem "pocztowe", mam nadzieję, że dziewczyny będą dla mnie wyrozumiałe... :):) 

na skrapujące polki poszło zdjęcie kartki zaraz po wykonaniu, jednak... dopiero po dodaniu zorientowałam się, że nie dodałam perełki w środek kwiatka.... więc zamieszczam tu zdjęcie z poprawką... 


znaczki ze starych pocztówek, kwiatki dovecraft, kotek z bazy na "decu" kolczyki, papier i karton fioletowy-mieniący się, od Firiany :)



a właśnie..!!! dostałam dzisiaj dwie przesyłki.... 
jedną od FIRIANY z inchies, 
drugą od INKI Z KLONOWEJ z ateciakiem, 
obie paczuszki pełne przydasi, znalazły się też słodkości- których już... NIE MA:):):) 
mam nadzieję, że uda mi się jutro wrzucić fotki.... tego,na co pozwala regulamin wymianki na SP

ps. lift kartki nimuchy na diabelskim już tylko do jutra, 
a moja kartka leży... 
i czeka... 
kto wie, może jutro dam radę coś wydłubać...??? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz