sobota, 21 lipca 2012

mój pierwszy lift

Do wspomnianej kartki, miała być ramka... od "księżniczek", z zamkiem... wymodziłam coś takiego..

Na Diabelskim Młynie jest aktualnie wyzwanie na lift rewelacyjnej RAMKI RUDLIS... więc zgłaszam tam moją rameczkę. Oczywiście pozmieniałam coś tu i tam, ale mam nadzieję, że się kwalifikuje:)



w ruch poszły kosteczki 3d na zamek, na zbliżeniu można dostrzec brokat w kilku miejscach...

nie mam niestety zgody na publikację zdjęć dziewczynek, więc zdjęcie częściowo przysłonięte..


zdjęcia robione o 4 nad ranem- tuż przed odbiorem, nie oddają uroku tego papieru... 
NIE JESTEŚCIE CHYBA WSTANIE wyobrazić sobie jaki ból  przeżywałam tnąc ten papier... 
to jeden z moich ulubionych... no ale jakoś mi tak pasował do tego tematu.. 

mam nadzieję, że się spodoba odbiorcom docelowym... :)


3 komentarze:

  1. Piękna praca, bardzo klimatyczna :)
    Fajnie by było, gdybyś usunęła weryfikację słowną w komentarzu, piszę, go 3 raz już ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko dojdę do tego jak to się robiii... to to zmienię:) człowiek wciąż się czegoś uczy:) Bardzo dziękuję za miłe słowa, niezwykle wdzięcznie mi się pracowało z tą ramką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i oryginalna interpretacja - ramka prezentuje się wspaniale :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń