poniedziałek, 24 czerwca 2013

Faza "SZYCIE" rozpoczęta :)

Witam serdecznie

dziś ruszyło nowe Craft-Szafowe wyzwanie. 
Tym razem trzeba się zmierzyć z paletą kolorystyczną zaproponowaną przez ScrapMana :) 


kolorki iście letnie, owocowe :) 

W związku z tym, pomiędzy karteluchami ślubnymi postanowiłam zrobić sobie notesik... może będzie kulinarny... ale nie obiecuję:P bo aktualnie nie miałam żadnego notesika, więc ten pewnie będę wykorzystywać do różnych zapisków....

u mnie wybrane kolorki to odcienie czerwieni, zieleni i beż... pominęłam właściwie tylko szary. Zamiast standardowej czerni wkomponował się brąz, w minimalnej ilości i biel ( udawane szycie na okładce)






Notesik jest szyty szyciem koptyjskim, które "liznęłam" na wasztatach u Ani Chudzik-Pawlik. Kartki farbowałam herbatą, sposobem "na torebkę":P trochę to trwało, i dłuuuugo schło, ale taki efekt na papierze lubię:) słoiczek i truskawki potraktowane glossy, po czym "ugotowane" pod nagrzewnicą.


Szycia będzie więcej... jak tylko skończy się sezon ślubny:)

Zapraszam więc na wyzwanie do naszej Craft-Szafy

#13 wyzwanie z paletą kolorystyczną


pozdrawiam serdecznie:)

:*





4 komentarze: