wtorek, 4 czerwca 2013

MEDIA NA WYCZERPANIU

Witam w to jakże piękne, słoneczne popołudnie!

ha, niezły żart.. :/

Leje od wczoraj, dobrze że moja miejscowość lekko "na górce", bo mogłoby być nieciekawie...
tylko mała nie daje juz rady w domu:(

w każdym razie przyszłam tu dziś, by wam pokazać co ostatnio wymodziłam...
JEST MEGA-MEDIOWO, bo zaczynam to lubić, wyszedł raczej ufoludek, niż to co było w zamysle, ale jestem z tego zadowolona:)

Art Journal wraca powoli do łask na moim blacie, tylko media mi się kończą, pastę już wyskrobywałam z pojemnika... :( a we wszelakich szkliwiących też resztki :(





zainspirowałam się wyzwaniem DŁONIE 
na Scrapujących Polkach, które juz się zakończyło, ale zapraszam serdecznie na nowe!

JEDNOCZEŚNIE PRZYPOMINAM KOCHANI o WYZWANIU



pozdrawiam:)




3 komentarze:

  1. Witaj-ale piękne te Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  2. to pomediowałaś, super! a w ogóle to widziałam Cię na zlocie, ale nie byłam pewna, czy to Ty;), dopiero na facebooku zobaczyłam, że tak! normalnie Marto zmień zdjęcie, bo na żywo wyglądasz mega uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha, to żeś mnie teraz dobiła... trzeba było szarpać za rudą szczecinę i zagadać ja jestem zawsze taka nieopgarnięta, że dopiero w domu zdaję sobie sprawę, że kogoś widziałąm, a na zlocie nie wiedziałam kim jest:)

    OdpowiedzUsuń