czwartek, 17 października 2013

Poczuj... magię świąt.. ;)

Te słowa plątały mi się po głowie, tworząc karteczkę, którą dziś Wam pokażę... 

Nie mogłam się opędzić od skojarzeń ze świąteczną reklamą jednej z zagranicznych marek kawy... oraz standardowej światecznej reklamy PEWNEGO NAPOJU :P, z którym osobiście mam mały problem.. 

Wracając jednak do wątku głównego:) Karteczke wykonałam według mapki Magicznej Kartki, z ich światecznych papierów, z dodatkiem arkusza Papermanii Happy Days, jako podkład:) do tego kawałek koronki, wstażeczka w kropeczki oraz button z Lemoncraftu.Tu i tam styropianowe "śnieżki" oraz kilka półperełek.





A to mapka

 całkiem niezła do wykorzystania Magicznych Papierków, zwłaszcza kolekcji z tymi zimowymi grafikami. Prawdopodobnie powstanie jeszcze coś na jej bazie, ponieważ naprawdę sprawnie kleiło się według niej karteczkę... 

Pozdrawiam kochani i życzę dobrej nocy:)

5 komentarzy:

  1. Ja jeszcze magii nie czuję i mam nadzieję, że zbyt szybko to nie nastapi :P
    Piękna kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka :) Podoba mi sie ta wielowarstwowośc i te styropianowe śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Te śnieżki wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  4. super
    święta coraz blizej
    dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekna praca :) tyle sie na niej dzieje, tyle cudownych szczegolow :) serdecznie dziekujemy za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń