piątek, 11 października 2013

Prosto, lecz wyraziście.

Dobry wieczór, 

Karteczka którą dziś pokażę, nie jest do końca w moim stylu, jak będzie można się przekonać, ale...

Postanowiłam wykorzystac do wykonania kart świątecznych w tym roku wiele elementów, które leżą gdzieś na dnie zapomniane i błagające wręcz o użycie.. tak też było z czarno złotym papierem z bloczka, kupiony chyba 2 lata temu w sezonie bożonarodzeniowym. Przykro mi, ale nawet nie jestem w stanie określić firmy... Kolejnym elementem jest drewniana baza kolczyka, z czasów, kiedy jeszcze namiętnie dłubałam biżuterię...
Do tego wstążeczka od LemonCraftu, Stempelek i tusz z Scrap.com, puder do embossingu Super Fine Detail Rangera i brokat. Nietety nie mogłam sie powstrzymać i dodałam troszkę perełek w płynie... 

Mam nadzieje, ze kartka pozostanie PROSTA, ponieważ wykonałam ją z myślą o wyzwaniu 


oraz 






Zdjęcia pod różnym kątem, ukazują, że kartka ma jakby 2 oblicza:) 
Z pozoru jest bardzo ciemna, ale wzorek tak naprawdę bardzo mieni się złotem:)

Dobrej nocy kochani:) Do jutra, a w sobotę Rzeszów, 
o ile w piatek nic nie pokrzyżuje mi planów:)


3 komentarze: