środa, 16 października 2013

Wyjatkowo dla wyjątkowej osoby...

...Czyli dla Pani o przepięknym (moim zdaniem) imieniu Rozwita-czyli wychowawczyni przedszkolnej mojej Małgorzatki. 
Wszystkie kartki z okazji "dnia nauczyciela" były bez napisu "dla najlepszej Pani" itd. 
Chciałam, żeby były wyjątkowe... i mam nadzieję, że ta, którą wam pokażę taka jest. 
Jestem osobiście z niej bardzo zadowolona, 
wykorzystałam w niej wskazówki i niektóre elementy powarsztatowe z LO u Olgi. ;)




oczywiście zapomniałam zrobic przyzwoite zdjęcie i musiałam kombinowac cokolwiek na szybko, dlatego ich jakość woła o pomstę :/

zgłaszam na wyzwania:

RCS #55 - "Bicentennial Man"


oraz 

BGC#41 - Layered and over the edge !

na blogu Beyond Grey Challenges

warstwy tworzą 3 papiery, tag recyklingowy, rameczka MS 
oraz kompozycja kwiatowa z dodatkami, warstw jest więc wiele, a 
kokardka sznurkowa wystaje nieco ponad krawędzie:)

3 komentarze:

  1. bardzo ładna karteczka:) Taka romantyczna- w moim stylu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful card. Thanks for playing at RCS.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh that is a wonderful card ! Love to have you over at our challenges !
    Thanks for playing with us at BGC this fortnight !
    Do join us more frequently :)
    Hugs
    PJ

    OdpowiedzUsuń