poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Grecja... /Greece

NIE, NIE... niestety nie będzie opowieści o wspaniałych wakacjach... ;)

Grecja to temat wyzwania jaki zaproponowała siwka na blogu CRAFT-SZAFY.

Moja kartka to oddanie tego, co kojarzy mi się z Grecją Antyczną. 
Kolory piasku, kamiennych budowli, morza i nieba:)


NO, NO ... unfortunately there will be stories NOT about the wonderful vacation ... ;) Greece is the theme of challenge, which Siwka proposed on the blog CRAFT-SZAFA. 
My card is a reflection of what I associate with the ancient Greece. 
The colors of sand, stone buildings, sea and sky :)



Nie posiadam niestety foremki liścia akantu z antycznego zestawu do masy MS... więc musiałam użyć te, które mam ;) I tak powstała nieco abstrakcyjna kompozycja kolumnowo-kwiatowa ...  
Wykorzystałam papier ILS, płótno kraftowe, masę plastyczną Marthy Stewart, kwiaty Florabella oraz perełki w płynie.

Unfortunately I do not have molds acanthus leaves of antique set for MS clay ... so I had to use the ones that I have;) I just created a little abstract composition of the column and flowers ... 
I used paper ILS , canvas, Martha Stewart molds and clay ,Florabella  flowers and  liquid pearls.



Pamiętacie  o DT CALL??? termin do końca kwietnia:)
Remember about DT CALL? deadline is the end of April :)

m. :)



1 komentarz:

  1. ciekawe wyzwanie, idę sprawdzić :) świetnie ujęłaś temat na karteczce :)

    OdpowiedzUsuń