piątek, 4 kwietnia 2014

Ptaszek w klatce / Bird in a cage.

Dziś dzień publikacji kolejnej mapki na blogu Nashe-Hobby. 
Today is a day of publication the next sketch challenge at Nashe-Hobby.



Moja kartkę w stylu Shabby z śpiewającym ptaszkiem w klatce wykonałam na bazie papieru Magiczna Kartka, użyłam, papierowych kwiatów, guzika, tekturek, maski i gesso perełek w płynie. Klatkę wykonałam z drucików łodyg kwiatków, pomalowałam gesso i posypałam holograficznym pudrem do embossingu. Większość kwiatów również posypane jest holograficznym pudrem.

I made a Shabby Chick Card with a singing bird in a cage. 
 I use paper from Magiczna Kartka, paper flowers, button, chipboards, mask,white gesso and a little liquid pearls. The cage and most of the flowers are sprinkled with holographic embossing powder. The Cage i made of flower stems wires.

A oto mapka:)
This is the sketch


Zapraszam serdecznie do udziału w wyzwaniu!!
Come and play along with us in the challenge!
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz