wtorek, 29 kwietnia 2014

Romantyczny wianek / Romantic wreath

Stworzony ze ścinków koszulki i sukienki niemowlęcej, które nawlekłam na nitkę, a następnie podkleiłam od spodu kołem wyciętym z tektury falistej, z której wykonałam również 2 ptaszki ( pomalowałam je gesso)

 Prawie 100% recykling. Z nowych dodatków użyłam tylko button Lemoncraft, piankową różyczkę i listki z przyda-się.pl


Made from scraps of T-shirts and dresses for babies, which I slipping on a thread, and then I glued the bottom of the circle cut out of corrugated cardboard, which also performed the two birds (I painted them gesso) 
  Almost 100% recycling. With the new additions I used only Lemoncraft button, foam rose and leaves from przyda-się.pl



Wianek wykonałam na wyzwanie w Craft-Szafie, 


które rozpoczęło się wczoraj.

I made this wreath for the Craft-Szafa challenge 
which began yesterday.


M. 


1 komentarz: