wtorek, 7 sierpnia 2012

exploding box dla dziewczynki

witam,
znów troszkę zapuściłąm blogowanie, ale ostatnie kilka dni były nader pracowite scrapowo i nie tylko... NARESZCIE dokończyłam pudełeczko zamówione z okazji narodzin pewnej małej księżniczki. JEST W NIEM MNÓSTWO STEMPLI więc zgłaszam je na wyzwanie stempelkowe zaproponowane przez Agnieszkę, na Diabelskim Młynie 

oto moje wypocinki:)
troszkę zdjęć narobiłam, mam nadzieję, że przebrniecie..:)









wózeczek wykonany z pudełka po zapałkach i różnych różności... według pomysłu PINEZKI z SP.




w związku z tym, że w pracy użyłam sporą ilość tasiemki ( a konkretnie 2 jej rodzajów) mam nadzieję, że kwalifikuje się ona na wyzwanie na strychu  W PASKI ( w końcu tasiemki to też paski prawda??)


do wykonania głównej ozdoby-wózeczka użyłam też 4 sporych guziczków na koła, więc pudełeczko zgłaszam również na wyzwanie zaproponowane przez Enczę, zapinamy guziki  na blogu Lemonade. 
Z ich sklepu pochodzi również TEN papierek , który użyłam do wykonania niektórych elementów pudełeczka.

pudełeczko podsyłam też na wyzwanie kolorystyczne w ScrapMarkecie



ufff... ale się naprodukowałam.. :) mam nadzieję, że się nie zanudziliście..:)





\

3 komentarze:

  1. Tobie wyszedł wózeczek tysiąc razy lepiej niż mi ;) pozdrawiam,
    Pinezka

    OdpowiedzUsuń
  2. eeeee... tamm... poprostu są w zupełnie innym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pudełeczko, a wózeczek - genialny!

    OdpowiedzUsuń