czwartek, 30 sierpnia 2012

ślubna w stylu vintage (chyba)

witam, dziś był dzień bez scrapowania... poprostu szok:D:D jakos dałam radę, ale za to spędziłam czas we wspaniałym towarzystwie i naklachałam się w końcu z moją najwspanialszą szwagierką Alinką:) (ale o tym później:))

mam dziś karteczkę ( niejedną) w stylu vintage... A przynajmniej starałam się, aby w takim stylu powstała... nie jestem jeszcze mistrzynią w tym temacie, więc wybaczcie mi błędy...

karteczka tak szybko poleciała do włascicieli pośrednich- tak ich nazwijmy:), że zdołałam zdobyć tylko 1 zdjęcie, które zrobili juz u siebie po rozpakowaniu...

oto ona:)





oraz na wyzwanie 


ps. zaczyna mi się podobać ten styl... :)






4 komentarze:

  1. bardzo ladnie wysedl ci vintagowy klimacik na tej kartce :)
    dziekuje za udzial w wyzwaniu na DM:)

    OdpowiedzUsuń
  2. What gorgeous colors and your flowers are beautiful! Thanks so much for joining us at TSTR this week!

    OdpowiedzUsuń
  3. Simply beautiful! Thanks for playing along with The Shabby Tearoom.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna i bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń