niedziela, 12 sierpnia 2012

kolorystyczny Gate fold wg mapki

Zagościłam ostatnio na blog mojo monday i znalazłam tam całkiem przyjemne wyzwanie mapkowe...
zrobiłam więc karteczkę,
jako bazę wybrałam GATE FOLD, zgodnie z aktualnymi wytycznymi na SP,
kolorki na kartce też nie są przypadkowe, ponieważ Noami zaproponowała na Diabelskim Młynie wyzwanie w kolorkach


co prawda bałam się żółtego, ale jakoś go wpasowałam w całość... 




w środku kieszonka na życzenia



wyszło trochę grubo, ale ładnie stoi i mocno się trzyma:)

a, że paski też się pojawiły... lecę jeszcze z tą karteczką na strych, bo tam wyzwanie paskowe




4 komentarze:

  1. kolorystycznie i slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super cute card...so glad you played along with us at Mojo Monday...I fixed your double post...have a wonderful week!

    enjoy *~*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, warstwowy szarpaniec:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie ten rodziaj karteczek, fajnie wyszlo
    dzieki kochana za udzial w wyzwaniu u mnie :*

    OdpowiedzUsuń