piątek, 17 sierpnia 2012

liftowa, tagowa, monochromatyczna... słowem kumulacja imieninowa

witam, dziś mam karteczkę imieninową, dla mojej kochanej Babci.. imieninki dopiero 1 września, ale karteczkę właśnie wczoraj zrobiłam z myślą o kilku wyzwaniach...

po pierwsze LIFT KARMELEIRO na Silesian Craft- zgłaszam się:)
bardzo chciałam, aby z prawej strony pojawiła się jakaś postać, ale niestety nic nie byłam w stanie wykombinować... :/ więc poszłam w troszkę innym kierunku..

po drugie KARTKA W KSZTAŁCIE TAGA w Magicznej Kartce, karteczka już tam leci:)

po trzecie WYZWANIE-MONOCHROMATYCZNiE na ScrapMarkecie

- również melduję się z ta karteczką :)

po czwarte jest na niej kilka motylków... więc leci na wyzwanie z motylkiem na scrap.madehand.pl



oto i ona 


kilka zbliżeń..




w końcu wypróbowałam taką małą kwiatową "maseczkę", kupioną dawno temu jeszcze na allegro, 
jestem mile zaskoczona z efektu-akwarelki w kredce (moje ulubione ostatnio przy kolorowaniu) spełniły tu swoją rolę jak należy... jedyna wada tej maseczki to fakt,  że nie jest przylepna :/, więc niestety za każdym razem zmarnuje się nieco więcej papieru, niż bym chciała..

wszystko w kolorkach różu, takiego lekko starociowego, jakby przydymionego z dodatkiem neutralnego kremowego...

pa:) dziś jeszcze się tu pojawię- mam troszkę zaległości do wrzucenia:)

1 komentarz:

  1. Niezwykły lift! pięknie skomponowany i cudny pomysł i wykonanie tej łąki! Dziękuję za to, że pokusiłaś się na zliftowanie mojej kartki w zabawie na blogu Silesian Craft!

    OdpowiedzUsuń