niedziela, 12 sierpnia 2012

ŚLUBNA ELEGANCJA-KOPERTÓWKA

witam serdecznie:) u mnie burzowo i deszczowo... ale akurat to mnie nie martwi...
:) mała przeziębiona-więc spacery w taką pogodę odpadają, a co za tym idzie... mam więcej czasu na robótkowanie:) Tatuś nadrabia czas z córeczką, więc coś wam za ten czas pokażę

ale najpierw muszę się do czegoś przyznać-STAŁO SIĘ!!! W KOŃCU I TO WIELKIM ŻALEM, POCIĘŁAM MÓJ NAJLEPSZY PAPIER!! wykonałam z niego kopertówkę z okazji 53 ROCZNICY ŚLUBU MOICH DZIADKÓW ( nie mam pojęcia jak oni tyle lat ze sobą wytrzymali, ale jakoś im się udało:))

oto ona:


miało być kwiatowo i elegancko, mam nadzieję, że nie jest aż tak źle :P

tu troszkę szczegółów :



cyferki wycinane ręcznie, ponieważ z tekturkami u mnie narazie ubogo, róża moja, do tego trochę koronki, motylki, 2 kwiatki szydełkowe handmade, stickersy ornamentowe,  kilka perełek, wstążeczka, wszystko chlapnięte brokatem tu i tam, i jest...:)




PS. BALETNICA POZOSTAŁA NIETKNIĘTA, CZEKA NA NAPRAWDĘ WYJĄTKOWĄ OKAZJĘ:)



3 komentarze:

  1. śliczna kartka, a odpowiedź na pytanie to podlinkuj produkt, który jest dostępny w naszym sklepie sklep-ewa-pl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kopertówka, zrobiłaś śliczną różę, a cyferki wycięłaś perfekcyjnie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, przebogata, elegancka i romantyczna karteczka.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń