wtorek, 11 grudnia 2012

nieświąteczna ze świątecznych papierków

witam,

ale się działooo... :)

niesłychanie pracowity tydzień już zamknięty:)

A to za sprawą głównie SZLACHETNEJ PACZKI, którą organizowałyśmy  już po raz drugi wraz z moją szwagierką Aliną oraz naszymi znajomymi i znajomymi tych znajomych:):)... Wici rozciągnięte były do granic naszych możliwości, udało się nazbierać całego dużego busa potrzebnych sprzętów, mebli, odzieży, żywności oraz środków czystości i artykułów szkolnych. Byłyśmy pod wrażeniem tego, co ludzie chcieli nam ofiarować do PACZKI.

Pakowanie oczywiście zajęło nam około 2 doby, ponieważ maluchy musiały "POMAGAĆ", a zwłaszcza moja kochana Małgorzatka, która ma ostatnio fazę " mama opa"- czyli posiedzę sobie cały dzień u mamusi na rączkach... a na dodatek w związku z tym, że przez te 2 dni byłyśmy gościnnie u Ali, mała nie bardzo pozwalała mi ruszyć się swobodnie po mieszkaniu...

Uwierzcie, że nie chcielibyście widzieć naszych min w piątek wieczorem.

W sobotę dowoziliśmy sprzęty i całą PAKĘ zawieźliśmy do MAGAZYNU, oczywiście nie mogło się obejść bez poślizgów i niespodzianek, więc ostatecznie dotarliśmy do niego na 15 minut przed planowanym zamknięciem.

W każdym razie przeżyłyśmy.

W przyszłym roku też się zdecydujemy, jeśli będzie Akcja.

Mam nadzieję, że wszystko przyda się wybranej przez nas rodzinie.


uf... ale się rozpisałam... :) prawie jak nie ja:)

a na koniec mam karteczkę sklejoną jak zwykle na ostatnią chwilkę, na wyzwanie Scrapujących Polek, w którym mamajudo zaprasza nas do stworzenia nieświątecznej karteczki, przy użyciu świątecznych lub zimowych papierów.

u mnie to papierki z kolekcji Zaczarowane Święta z Magicznej Kartki, dodałam do nich zdobycznego kryształka do wklejania oraz materiałową gerberę, wyszperaną z mojej domowej rupieciarni.Płotek na kosteczkach 3d, czego nie widać zbytnio.


oto ona:


szału nie ma, ale wytyczne spełnia. 
Wykonałam ją na bazie mapki z MojoMonday, 


gdzie ją zgłaszam. 


to chyba tyle:) pa.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz