czwartek, 21 lutego 2013

Męskie pudełko na prezent...

Witam serdecznie, 
przychodzę dziś z pudełeczkiem na prezent dla pewnego Mężczyzny, który kończy 26 lat. Pani zamawiająca przy moich próbach poznania solenizanta, stwierdziła niestety jedynie że 
"lubi wszystkie kolory i jest NORMALNY" hmmm. nie wiedziałam co o tym do końca myśleć, ale nie pozostało mi nic innego jak zdać się na siebie.

Pudełko powstało w podstawie z recyklingu. Wykorzystałam ogółem dwa pudełka po Ptasim Mleczku i dwa kolejne po Mleku Modyfikowanym, Szary papier pakowy i całą scrapową resztę. Odważyłam się użyć mojego pierwszego i jedynego distressa, ale puki co potraktowałam do jak zwykły tusz - ponieważ czegoś więcej, to najpierw muszę się nauczyć:) 
Z Ciekawostek... wykorzystałam jeszcze stary skórzany pasek Taty, który dosłownie wyżebrałam kiedyś od niego z myślą o takich właśnie projektach. Zamysł był nieco inny na pudełko, ale z braku czasu i konkretnych umiejętności powstało coś takiego... Zachwycona nie jestem, ale na szczęście klientka była zadowolona. (haha dobrze że nie widziała waszych prac bo by już nic u mnie nie zamówiła pewnie :P)

ale dobra koniec marudzenia, oto pudełeczko... 








wnętrze...


w związku z tym, że jest to "męska" praca oraz nie ma na niej ani jednego kwiatka, podrzucam ja na wyzwanie SCRAPGANGOWE

Dobrej nocy:)

ps. Wciąż niewiele mówię... trzymajcie za mnie kciuki abym zdążyła wyzdrowieć do piątku 1 marca , bo mnie szanowny małżonek Mój do Łodzi na SCRAPOWISKO nie puści... :( już mam zapowiedziane. ehh...




10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, najbardziej mi si e podoba element paska:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Bardzo fajnie użyłaś ten pasek, super pomysł! :)
    Dziekuję serdecznie za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym paskiem . Pudełko super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten pasek!
    A on naprawdę się tam zapina, czy to tylko taka replika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasek się zapina-to nie atrapa... widać na zdjęciu 4 jak jest otwarty :)

      Usuń
  5. Również zachwycam się tym paskowym patentem :) a całe pudełko jest prawdziwie męskie :)

    OdpowiedzUsuń