poniedziałek, 18 marca 2013

Kwiatowo i wielkanocnie:)

Witam serdecznie:)
dziś znów nadrabiam zaległości:)

Oczywiście u mnie prace przedświąteczne rozkręcają się, nieco wolniej niż te papierowe, ale powoli czuć atmosferę świąt i wiosny... przynajmniej w domu. Za oknem natomiast powrót szarugi.. dziś na przykład "złapał nas" na dworze niespodziewany śnieg... tak, żeby było śmieszniej... Nam do śmiechu właściwie nie było, ale cóż... przeżyjemy i to.

Wracają do tematu papierków... mam kilka karteczek i nie tylko:)

Pierwsza z nich- to moja inspiracja do naszego nowego wyzwania na Craft- Szafie


Viol proponuje stworzenie pracy, w której należy użyć 3 kwiatków:) Wyzwanie całkiem przyjemne, nieskomplikowane. Myślę, że całkiem nieźle wpisuje się w okoliczności wiosenno-wielkanocne. 
Oczywiście prace mogą być ogólnocraftowe, nie tylko scrapowe:) 

Oto moja kartka-pisanka w energetycznych kolorkach na bazie papierów Rapakivi-polubiłam te motylki- więc zobaczycie je jeszcze na moich kartkach, tych wielkanocnych. Kwiatki zrobione są z czegoś co dodaje się czasem do bukietów i wiązanek-wybaczcie, ale wypadło mi z głowy..


Kolejna karteczka, bardzo stonowana, wykonana na bazie mapki 
 ( matko jak ja dawno nie brałam udziału w jakimś wyzwaniu... obiecuję Wam i sobie poprawę:)

oto mapka


a to moja karteczka


nie trzymałam się tak ściśle tej mapki, ale akurat tak mi pasowało najlepiej:)

Mam jeszcze zaległe prace dla PRZEDSZKOLAKÓW, to już ostatnie- CHYBA że coś mnie najdzie;) te Dotarły już do przedszkola, razem z poprzednimi.

Skromne pisanki i 2 króliczki na tzw. piku.



i dwa "wianki" 




ten ostatni wianek zgłaszam na wyzwanie 


oraz na wyzwanie DeaArt



na dziś to wszystko:)

POZDRAWIAM CIEPŁO I DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY:)
PA:)






11 komentarzy:

  1. All your creations are very pretty. I love the egg shaped card the best. Great job.
    txjennywren.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te zajączki na patyczkach super i kartki również bardzo ładne :) a z wianków ten drugi podoba mi się szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MÓJ ULUBIONY... Mam zamiar taki spłodzić jeszcze na swoje drzwi, żeby starsze Panie w moim bloku mogły mnie powytykać paluchami:)zawsze tak robią:D:D

      Usuń
  3. Ślicznie i wiosennie,tylko gdzie ta wiosna....

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace- króliczki i wianuszki przepiękne..A starsze panie- były,są i będą i jak się na to spojrzy z przymrużeniem oka- to bywają zabawne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, śliczne te Twoje prace, naprawdę cieszą oczy. Mają w sobie coś niesamowitego, ciekawego coś co powoduje, że chce się na nie patrzeć. Piękne dobranie kolorów, harmonia, cudeńka. Widać, że lubisz to robić, masz bogaty warsztat pracy...Ja dopiero wkraczam w ten świat scrapbookingu i wszelkiego zdobnictwa..z moim warsztatem skromniutko..ale jakoś sobie radzę :).Zapraszam na mojego bloga, może znajdziesz coś tam dla siebie.Pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love those fabulous little wreaths!! Absolutely charming!! Thank you for joining us at The Shabby Tea Room! Hugs, Rebecca

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wysyp różności :) Piękne, wianki oba cudne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cała masa świątecznych ozdóbek, dziękuję za dołączenie do wyzwania DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace:) Wianek bardzo mi się podoba:)
    Dziękuję za udział w zabawie DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń