sobota, 29 czerwca 2013

Expresowo, Imprezowo:)

Dzień dobry!!! witam serdecznie weekendowo!

Czy widzieliście już ofertę imprezową Scrapujących Polek na ten weekend???

Nię? To leććie i sprawdźcie!

Naprawdę jest w czym wybierać:)

W klimacie imprezowym... :) mam dziś cos innego niż zwykle:) A mianowicie pudełeczko na upominek. 

W odwiedziny do Polski przyleciał mój najmłodszy szwagier:) Zgadnijcie jakie było jego pierwsze pytanie, jak przyjechał o 2. w nocy z lotniska? No oczywiście... 
"Dałabyś mi rade jakoś ładnie "to" zapakować???" Na jutro? heh... :) 

Owo "to" było perfumem dla pewnej Młodej Damy, że tak się wyrażę:)
która lubi koronki..

Więc wyciągnęłam z samego rana koronkowy arkusz z LEMONADE,  reszta leżała na biurku z poprzedniego wieczoru... parę chwil i pudełko "się zrobiło":)

nic szczególnego, ale przynajmniej "klient był zadowolony":)





Fajnie jest mieć czasem szwagierkę, co ma świra na punkcie papieru :P

miłego dnia kochani, u mnie w końcu słoneczko zawitało ponownie, czego i Wam życzę:):*

2 komentarze: