środa, 18 grudnia 2013

Portal Party Scrapujące Polki.


Odbywało się w ostatni weekend:)

Ja na wyzwanie Juniorek przygotowałam dwie inspiracje.


Gwiazdki-śnieżynki z kleju na gorąco i brokatu.


oraz OCZYWIŚCIE karteczkę ;) z papierów Magicznej Kartki, Lemoncraftowego buttona, pomponików DP Craft i styropianowych kuleczek. Dziurkacz DP Craft.

ps. zapomniałam sie ostatnio chwalić wyróżnieniami:P:P ale to juz było dawno;) więc pochwalę się tylko, że znów zostałam Piątkowym Fanem w Lemoncrafcie:) a mam jeszcze kilka świątecznych prac z ich materiałami w zanadrzu :P mam nadzieję, że nie zablokują mnie za takie natręctwo ;);) 

Kochani do świąt już tylko tydzień!!!! A ja jeszcze częściowo w proszku! A wszystko za sprawą pewnego tzw. "projektu" bardzo cennego i ważnego dla mnie... staram sie jak mogę, by zdążyć do świąt-bo to kluczowe w całej sprawie. 
Mam nadzieję, że się uda i że zdążę się jeszcze Wam pochwalić w tym tygodniu ;) Obiecuję, że to będzie coś niekartkowego :P:P

Trzymajcie Kciuki!:* 




2 komentarze:

  1. śliczna kartka ale gwiazdki z kleju na gorąca rewelacja super pomysł !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kucze nie przypuszczałabym że to klej na gorąco - świetnie wyszło !

    OdpowiedzUsuń