wtorek, 10 czerwca 2014

You make me feel... / DT Scrap-lifting

Witam moi kochani! 

Dziś ruszyło kolejne liftowe wyzwanie na naszym blogu Scrap-Lifting!! Tym razem liftujemy świetną kartkę wykonaną przez freesents

Moja wersja jest być może nietypowa, nawet dla mnie samej, ale pomysł przyszedł natychmiast po zobaczeniu oryginału. 

Hello my dears!

Today start next challenge on our blog Scrap-Lifting! This time we lift great card made ​​by freesents.

My version is perhaps untypical even for myself, but the idea came immediately after seeing the original. 



Kwiat z zamka błyskawicznego wykonałam sama, po raz pierwszy i jestem z niego bardzo dumna ;) Wykorzystałam papier i napis 7 DOTS Studio,  ( od Polish Kit Project) motyle Anita's, srebrne stickersy motyle, mgiełkę 13 arts  (również PKP) oraz puder i tusz do embossingu Ranger. 

zipper flower is handmade by me , for the first time and I'm very proud of it;) I used paper and the inscription 7 DOTS Studio (from Polish Kit Project) butterflies Anita's ,silver stickers butterflies, mist 13 arts (also PKP) and the embossing powder and ink  Ranger . 

.

A oto oryginał wykonany przez freesents. 
And here is the original made ​​by freesents


Zapraszam do udziału w naszym liftowaniu!!
I invite you to participate in our lifting!

M. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz