wtorek, 1 stycznia 2013

Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Witam was serdecznie w Nowym Roku!!! 

u mnie co prawda na blogu czas biegnie po swojemu, więc jest jeszcze Stary Rok, ale na zegarku mamy 00:35

Domyślam się , że tylko takie drętwiacze jak ja spędzają północ Sylwestra na blogu ale cóż... u nas w tym roku wyjątkowo spokojnie i wyjazdowo. W domu łącznie 5 dzieciaków, przedział wiekowy 3 mies.-9 lat. Wszystkie ładnie śpią... więc u starszych też musi być spokojnie:) 

Toast standardowo wzniesiony kOKA-KolĄ :P

ale nie o tym miała być mowa...

TaK Więc...

Chciałam wam serdecznie podziękować za to, że czasem wpadacie, zostawiacie miłe słowo i wogóle... :)

Życzę Wam wszystkim wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i oby ten Nowy był lepszy od Starego:)

Czuję, że tak właśnie będzie:* 

wrzucam jeszcze tylko zaległą karteczkę, moją ostatnią świąteczną  wykonana na ostatnią chwilkę dla tak zwanego "niedobitka", bezwyzwaniowo... aż dziw, że nie podciągnełam jej pod żadne z aktualnych wyzwań:):P




7 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Głowy pełnej nowych i zaskakujących pomysłów.
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo weny twórczej, czasu , aby doba miała 40 godzin i cierpliwego męża.
    (bo pracy przed tobą ogrom)
    pozdrawiam i życze powodzenia w tworzeniu blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. och jak to dobrze, że puki co jest niebywale Cierpliwy Dobrusiu:)oby mu to nie przeszło:) za to Małgośka jest co raz mniej dla mnie wyrozumiała :P jak tylko widzi mnie z jakimiś nozyczkami, nawet przy kuchni, to słyszę tylko "O nieee... Mama Nusia (czytaj nożyczki)"...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka ;-)

    A w Nowym Roku życzę Ci czasu na realizację wszystkich tówrczych pomysłów ;-) i oczywiście dużo radości z tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń