niedziela, 12 maja 2013

Gościnne wyzwanie w SCRAPPO I expres w rapakivi:)

Dobry wieczór, 
dziś na ostatnią chwilkę mam dwie karteczki... 
pierwsza spóźniona, ponieważ powinna pojawić się wczoraj, 
ale niestety wrócilam zbyt późno i zbyt wyczerpana, aby sklejać jakiegokolwiek posta... 

tak więc karteczka na moje gościnne wyzwanie w SCRAPPO



materiały jakich użyłam ze sklepu SCRAPPO to:

oraz tusz DISTRESS VINTAGE PHOTO

Baza od Marii Kozioł, 
dziękuję Ci kochana i szykuj się na porządne "maglowanie w najbliższym czasie:P

zapraszam kochani do udziału, zadanie jest naprawdę proste:)




A teraz, karteczka na wyzwanie w Rapakivi



złote perełki są, napis też jest na tę samą nutę... :)

zdjęcie dość kiepskie, bo robione na szybko...
 jeszcze dodatkowo rożek mi się zagiął, 
więc przed oddaniem musialam delikatnie go wyprasować... :/ 

pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej nocy:)

zapraszam w poniedziałek wieczorem:)

ps. mój wypad do cieszyna stoi jak narazie pod znakiem zapytania :(:(:(





6 komentarzy:

  1. Piękna karteczka! Widziałam ją już na blogu Scrappo i już tam bardzo mi się spodobała. Niesamowity kształt oraz ta poskręcana wstążeczka! Kwiatek też piękny. I kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są...pierwsza po prostu wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Mamci zrobiłaś piekną kartkę na co zasługuje każda Mama.
    Niestety do Cieszyna nie jadę , obowiązki nie pozwalają. Czekam na zlot w lipcu we Wrocławiu.Tu będę na pewno. Widzę, ze już zauważyłaś moje kolejne kwiatki. Muszę przyznać, ze uwielbiam robić je sama. Cały weekend poświęciłam na kolejne, ale efekt za tydzień.
    Bardzo cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki :-) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń